X

Можете да сравнявате максимум 4 продукти!

RENAULT FLUENCE текстилни стелки 4бр/к-т
-15%
Код 999IN2114  
Цена 36,16 лв 42,55 лв
Гумени стелки за автомобил TOP Traffic
-15%
Код 999IN1867  
Цена 28,56 лв 33,60 лв
Гумени стелки, Комплект от 5 броя.
Код 999IN1953  
Цена 35,92 лв
Масло от възелин Help, 150 ml
Код 999CH2929  
Цена 7,08 лв
Категории

Рекламации и гаранции

                    Рекламации и гаранции
Ние считаме, че удовлетвореността на клиентите е компонент на продуктите и услугите, които предлагаме, и това е защото ние оставаме с вас и след продажбата.
Ако по някаква причина смятате, че изборът не отговаря на очакванията ви или просто стее променили решението си, Ro Group International предлага в рамките на 30 календарни дни, считано от момента на покупката да поискате смяна на продукта, връщане на стойността му или подмяна с друг модел.
Освен това, ние запазваме същата възвръщаемост в рамките на 30 дни за продукти, доставени и от двамата ни партньори  - куриер или по пощата и ако покупката е направена директно от нашия офис !
В допълнение , ние приемаме също връщането на продуктите , закупени от нашите корпоративни клиенти , при същите условия , както в случая на частни лица !
В малко вероятния случай , че сте получили непълна или не отговаряща на изискванията покупка , необходимо е да ни уведомите в рамките на 48 часа от получаване на поръчката.
Продуктите могат да бъдат върнати , като попълните формата и ги върнете при спазване на условията за връщане .
" 30 дни право на връщане " не засяга законните права стоката да се върне в 14-дневен срок , в случай на продажба от разстояние , предоставена от GEO 34/2014 . Законът регламентира правото на отказ.
За да упражни правото си на отказ , е необходимо да попълните формата за връщане .
Разходите по връщането на продукта се поемат изцяло от клиента
Ние бихме искали да бъдете добре информирани за нашата политика на връщане и следователно моля, прочетете внимателно посочените по-долу стъпки, необходими за да се върнете продукт.
Общи условия за връщане на продукти продавани от Ro Group International :
• Продуктът да бъде в ново състояние , без драскотини, недостатъци , ритници, без дефекти, причинени от външен шок и не износване
• Продуктът ще бъде върнат , дори и без оригиналната опаковка , но невредим с всички аксесоари и други получени , гаранционна карта , копие от фактура и копие от квитанцията за платения продукт.
• Моля, не сваляйте етикетите
• Моля, подходящо опаковайте в друга кутия - за защита по време на транспорт .
• Ако продуктите са закупени под формата на специални опаковки или с получаване на друг подарък или промоционални продукти , те не могат да бъдат върнати поотделно
• Ако покупката е направена след промоционални кампании , възстановяване на сумата се извършва съгласно фактурираната стойност .

Неспазването на тези изисквания може да доведе до отказ на искането за връщане . Решението ще бъде съобщено на Клиента , на основата на естетическите и техническите констатации.
* Забележка : Връщане на стойността на продуктите се извършва по банков път , за което ви молим да попълните в банката , където сметката и IBAN сметка при подаване на заявление за регистрация . Връщането на стойността е без допълнителна такса.
Предмети закупени и поставени директно от нашите помещения не се счита за продажби дистанционно и не се покоряват на наредбата OUG 34/2014 .
Как да  върнете продукта?
Ако искате да върнете продукт , трябва да изпълните следните стъпки :

1. Влезте в своя онлайн магазин Ro Group International на www.rogroup.ro с вашия клиентски профил и представяне на искане за връщане .
2. Изчакайте одобрение на заявлението от Клиента Advisor Ro Group International .
3. Увийте продукт дори без оригиналната опаковка на производителя в друга кутия , така, както е описано в Общите условия на възвръщаемост за продуктите, продавани от Ro Group INTERNATIONAL
4. Отбележете номера на връщане на външната кутия .
5. Можете да върнете лично продукта до офис на Rо Group International или можете да изпратите по пощата на следния адрес : Ро Груп България ЕООД, гр. София, ул. Проф. Георги Брадистилов 3, ет.3, офис 8.
6. Таксите за доставка са изцяло за сметка на клиента .
7. Ro Group International не може да носи отговорност за щети или загуба на пакет.
Ако решите да се върне стойността на продукта , според размера на закона , се връща в 14-дневен срок , но ние се опитваме да ви изпратим парите възможно най-скоро след получаване на продукта . Ние можем да ви помогнем да направите по-бързо плащане , когато се регистрирате.При връщане ни е необходима пълна банкова сметка или идентификационен код на дружеството . За поръчки , които са били платени чрез банкова сметка , връщане на стойността на продукта е възможно само в една и съща сметка , от която плащането .
Ако искате повече информация относно връщането на продуктите , моля свържете се с нас на телефонен номер +359 2 444 49 49 в работно време или можете да пишете на office@rogroup.bg
Благодарим.
Специфични условия, които се прилагат за някои продукти :

Предно стъкло на автомобил
• Може да се връщат авто чистачки - класически и Flat - освен ако не са запечатани .

Крушки и предпазители кола
• Крушки и предпазители могат да бъдат върнати , само ако са запечатани.

Интериорни аксесоари – калъфи за волан, калъфки за седалки , автомобилни постелки, сенници и щори, фолиа за стъкла , авто комфорт, поддръжка и пепелници
• Може да се върнат, ако показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие на фактурата и копие от квитанцията за платения продукт
Външни аксесоари - Туби и фунии , различни външни аксесоари
• Може да се върнат, ако показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие на фактурата и копие от квитанцията за платен продукт .

Електроаксесоари – инвертори, прахосмукачки, авто аларми, капачки и сензори Различни електрически аксесоари
• Може да се върнат, ако показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие на фактурата и копие от квитанцията за платен продукт .

Козметични продукти за автомобилната
• Козметични продукти могат да бъдат върнати - ароматизатори , шампоани , спрейове , почистване на прозорци , покривки за автомобили и салфетки, полир-пасти самостоятелно - освен ако не са запечатани .
Масла , греси и добавки
• Може да бъдат върнати , освен ако те са запечатани .

Поддръжка и ремонт - автомобилни крикове , инструменти за кола
• Може да се върнат, ако показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие на фактурата и копие от квитанцията за платен продукт.

Пътна безопасност - Задължително и Препоръчителен
• Може да бъде върнат в рамките на общите условия за връщане на продукти, продавани от Ro Group INTERNATIONAL

Колела и аксесоари - Калъфи за кола
• Може да бъде върнат в рамките на общите условия за връщане на продукти, продавани от Ro Group INTERNATIONAL
Авточасти и консумативи
• Може да се върнат - резервни части , филтри , разни - ако не се показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие от фактурата и копие от квитанцията за платен продукт .

LPG продукти
• Може да се върнат, ако показват признаци на употреба и ако не са повредени , заедно с други идентификатори се прилага копие на фактурата и копие от квитанцията за платен продукт.


Друг тип продукти, независимо от категорията
• Продукти от тази категория , след подадена поръчка от Ваша страна не могат да бъдат върнати

Ро Груп България ЕООД

Ро Груп България ЕООД
гр. София, ул. "Проф. Георги Брадистилов" 3, ет. 2, офис 8

понеделник-петък: 09.00 - 17.00
тел. 02 444 4949; факс 02 443 55 51
ПоръчкиNON - STOP ! 24 / 7
www.rogroup.bg | office@rogroup.bg | sales@rogroup.bg

designed by headstart.ro